Good morning sunshine!

Okej, inte så mycket solsken, men ändå. Vaknade kvart över åtta och kunde inte somna om. Skulle åkt och filma det allra sista med Wallin och Bel om en stund, men både Bel och jag är sjuka, så så blev det med det! Men jag ska ändå försöka ta mig upp och gå på A6 en snabb sväng med mamma. Jag behöver lite grejer där. Sen hoppas jag att internet börjar fungera idag, för nu har jag fan väntat i en vecka. Gillar inte Tele2 längre. Nu ligger jag och tittar på Fången från Azkaban och snorar. Har knappt sovit något inatt för min underbara näsa haha. Det underlättar ju en del om man kan andas liksom. Nä, nu ska jag fixa iordning mig så jag kan gå ut. Ciao!
Postat av: Tele2

Hej Caroline,



Jag beklagar att du inte fått internet inom utlovad tid. Om du vill får du gärna maila mig dina kunduppgifter så kontrollerar jag vad som har hänt och återkommer till dig så fort som möjligt.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.



2011-02-02, 16:02:25 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012