Dag 18 - Min favoritfödelsedag!

Nu när jag försöker komma på vad jag gjort på mina födelsedagar, kommer jag knappt ihåg... Jag vet bara att det mest awesome födelsedagsfirandet var att få fira min födelsedag i Toronto! Det var inte exakt min födelsedag då, men det årets födelsdags firande var väldigt bra. Fick oxå min fina lägenhet dagarna efter att jag fyllt år. Och att få åka till Kanada och fira min födelsedag där med min efterlängtade mamma och min knäppa moster var sjukt roligt. Det var dagen efter att vi landat i Toronto. Vi åkte till Niagara Fallen och bodde på ett jättefint hotell. Fick chokladpudding på morgonen (Det är en tradition, har fått det varje födelsedagsmorgon hur länge som helst) och paket! Sedan gick vi runt i den lilla staden och tittade, sen på kvällen åt vi på Hard Rock Café.
Bild från Toronto. I miss that place!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012