Dag 16 - Min första kyss!

Jag antar att det är sånt här man kommer ihåg väldigt väl, men tyvärr så gör jag faktiskt inte det. Varken hur det var eller vem det var med. Så det här inlägget blev ju intressant. Jag tror nog att nästa inlägg blir roligare. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, är hos pappa och åker väl vidare till mamma ikväll igen. Hör av er om ni vill hitta på något.. So long!
________________________________________________________________


Jag saknar skolan, jag saknar Victor. Jag drömde om skolan idag, hihi, att vi skulle skriva en uppsats om "Love that we hate", det gick bra, och jag kommer fortfarande ihåg vad jag skrev..
Postat av: mikki

jag vill gå i din klass :( <3

2011-01-05, 14:05:09 -
Postat av: Victor

Jag saknar dig också carro!! <3 hoppas att du mår bra!<3

2011-01-08, 22:52:35 - URL: http://Victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012