Är det något du vill berätta?

- Ja, det är det. Du är snygg! hahahah!
Jag dör! Victor och Jakob är så elaka!



Nu har Lilly varit här sen typ ett kanske, eller halv ett? Fick sluta tidigt idag, that's awesome! Så åkte hem och dansade med min dammsugare till Hardcore Superstar. Mycket trevligt! Sen kom den väldigt osociala och tjuriga elektrikern hem till mig igen, dock verkade han ha vaknat på lite mer rätt sida idag. (Han hade glömt sina hörlurar här). Jag och Lilly satt iallafall och kollade på JÄTTEKONSTIGA youtube-filmer. Hahah, så dålig humor har vi... Och så köpte vi godis, och han åt upp typ allt haha. Okej, jag åt oxå.. Men endå. Skriver ett till inlägg sen ikväll, eller senare ikväll! Cheers!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012