Sista dagen på lovet..!

Hej hej!
Idag är det fredag. Vilket innebär helg, och sista dagen på lovet. Är inte det ganska awesome? Jag har haft världens bästa och skönaste lov någonsin. Jag har ju faktiskt varit i skolan varje dag det här lovet. Alla tycker att jag är dum i huvudet efter detta, men det har varit nice som fan. Dock var det bara meningen att jag skulle dit på måndag, tisdag och onsdag, men jag kunde inte motstå att gå dit igår och idag oxå. Så idag ringde pappa och frågade om jag ville käka lunch på Donken med dem. Och det gjorde jag, så tog jag med Gibbe så gick jag upp till Jakob en sväng efter att vi käkat. Så satt jag där ett tag. Han är rätt knäpp, haha! Sedan gick jag och Gibson hem till Österängen. Så skönt väder, fast rätt kallt. Snart kommer Lilly hiiiiit oxå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012