Ny skjorta!


Köpte en ny skjorta idag. Jag tycker den är ganska awesome faktiskt. Var med Frida på A6 en sväng idag oxå. Mycket trevligt, det var så sjukt längesen! Jag fick en jätterolig present av henne. En bok där det är jättemånga felsägningar när andra pratar engelska. Haha, sjukt kul. Sen så gick jag till skolan en sväng innan Frida kom, för jag kunde inte låta bli att vara så nära skolan och inte gå upp och säga hej. Så imorgon ska jag och Gibbe ta en promenad dit och tillbaka, för jag lovade att komma förbi imorgon med. Nu ska jag plugga vidare, för jag har bestämt mig för att bli klar med de två största uppgifterna i svenskan idag. Jag är så duktig... Ciao!
Postat av: Victor

Snygg skjorta, Snygg tjej ;) :D<3 Längtar tills på måndag!!<3

2011-02-18, 03:31:00 - URL: http://Victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012