Datorn is back on track!

Åkte till skolan och hämtade äntligen min älskade och efterlängtade dator. Allt är ju borta på den nu, så jag satte mig ner för att börja installera massor med grejer. MEN, INGENTING FUNKAR! Jag blir så jävla förbannad. Är det meningen att vi ska sitta i Internet Explorer och surfa eller? Det gick att ladda ner Opera, men det fungerade inte! (För er som inte fattar vad Opera, som t.ex. Gabbi haha, så är det en webbläsare som jag gillar mycket mer än Internet Explorer). Msn fungerar inte heller, och hela datorn är JÄTTESEG! Så, nu ska jag och Gabbi gå och klaga, för det här går ju INTE. Hoppas dagen blir bättre sen. So long!

Postat av: Gabbi

Men jag kan väl inte veta allt :O Trodde du typ ville kolla på opera.. ^^

2011-02-11, 22:00:27 - URL: http://fantasyqueen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012