Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig


1. Jag älskar musik. Jag har väldigt blandad musiksmak. Från Bob Hund till Children of Bodom. Men de band jag lyssnar mest på är Intohimo, Adept, Rammstein, Eisbrecher, Against Me!, Marilyn Manson och Sabaton. Jag är också hyffsat musikalisk, och kan spela trummor, gitarr och bas. Jag vill börja spela bas i ett band, NU!

2. Mitt allra största intresse är fotografering, och det är det jag vill jobba med i framtiden. Jag går i princip ingenstans utan min kamera, och jag älskar att fota porträtt och konserter mest.

3. Jag tillbringar väldigt mycket tid framför datorn. Så mycket att en del klagar. Men det är så det är, eftersom jag sitter och redigerar bilder, fixar med min hemsida, bloggar, pluggar o.s.v. Allt är ju på min dator.

4. Jag har alltid varit ganska grabbig av mig. Har alltid varit med killarna istället för tjejerna. Spelade jämt bandy med killarna i klassen, och hemma på fritiden oxå. Jag har tränat ishockey i några år men slutade för att det inte fanns något lag.

5. Jag älskar att tillbringa min tid i skolan. Jag trivs så sjukt bra där. Jag har världens bästa lärare och helt underbara kompisar där. Så varje gång det börjar dra sig mot ledighet så får jag ångest haha. John Bauergymnasiet är en av de bästa sakerna som hänt mig!

6. Jag är ett sjukt stort fan av J.K Rowling. Jag tycker att hon har skrivit den bästa historien någonsin - Om Harry Potter. Enligt mig kommer det alltid att vara det bästa jag läst och sett på film någonsin. I totally love it!

7. Jag är antingen extremt blyg, eller extremt inte-blyg haha. Det kan slå över helt plötsligt. Ibland kan jag inte sluta prata, och ibland säger jag inte ett ord. Jag har dock inte helt lärt mig än när och varför det blir så, haha. Ibland är det ganska jobbigt.

8. Jag är rädd för kärleken, för jag har inte så bra erfarenheter alls av det. Dock har jag inte jättesvårt att bli kär, och det är en ganska jobbig kombination. Så jag försöker göra allt för att helst inte bli kär i någon, men det är rätt svårt. Dessutom faller jag alltid för det omöjliga, vilket inte heller gör allt så enkelt, eheheh...

9. Jag skulle kunna göra precis vad som helst för att kunna rita. Det är verkligen något jag skulle vilja kunna. För jag har en dröm inom mig att bli tatuerare. Men det är ju inte så enkelt om man inte kan rita överhuvudtaget. Så jag får hålla mig till fotograferingen ;)

10. Jag är 164 cm lång, har långt svartbrunt hår, jättefina blåa ögon haha, och älskar mysiga hemmakvällar och långa skogspromenader! Faktiskt. Iallafall skogspromenader med min plutt Gibson, som jag älskar mer än något annat!
Postat av: Gudmoran

Vill bara säga att Du kan bli vad du vill om du bara investerar tiden att öva på det. Teckna tills det sitter DU kan!!

2011-02-28, 10:26:37 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012