Tattoo

Godmorgon! Ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan en timme inatt? Sova en timme längre, wiihoo!
However.. Benet är inte sämre, men jag kan inte gå bättre än igår ändå. That sucks, speciellt när man verkligen vill gå och hitta på saker. Men nej, det blir att sitta i soffan och glo på tv, spela tv-spel eller dator. Inte den roligaste början på lovet kanske, men vad ska man göra?

Igår tittade jag mycket på tatueringar, för snart är det dax för mig att göra min första! (Eller snart och snart...iallafall så snart att det är dags att börja planera haha.) Jag vet inte vart eller om jag ens vill ha den, men jag tyckte den här var rätt nice faktiskt:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012