Nooooodles

Nu sitter jag och käkar nudlar och kollar på "SOS - En segelsällskapsresa". Jag ska alldeles strax åka och möta upp Mikki på A6 :) Ska handla present till Cissi som fyller år idag, (grattis!), och sytråd till mina nya, awesome gardiner! Sedan blir det middag på restaurang med pappa, lillebror och Cissi! Så det blir en bra dag det här :)
Helgen var förresten jättebra! Jag bloggar om den ikväll! So long

------------------------------------------------------------------------

UPDATE!


Nu är jag hemma från en VÄLDIGT god middag med familjen! Och Michaela träffade jag ju, alltid lika skoj! Hon är världens finaste vän, bara så ni vet! <3 Nu ska jag gå och lägga mig... Jag har jätteont i min stackars hand efter att jag fastnat på guitar hero't.. hmm.. godnatt!
Postat av: mikki

du är världens finASTE VÄN!

2010-10-26, 21:21:42 -
Postat av: Carro

nä, för det är DU <3

2010-10-27, 08:57:51 - URL: http://www,carolineflorens.tk
Postat av: mikki

dududududududududududuuuuuuu <3

2010-10-27, 11:46:00 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012