Royale with cheese!

Hej bloggen!
Jag total-deckade i soffan framför tvn, efter att jag käkat. Var i studion och fotade HELA dagen! Det kanske kommer upp fler bilder idag ifall jag orkar. Mår inte alls toppen överhuvudtaget. Hoppas att jag verkligen inte blir sjuk nu igen. Gibson står dock och hoppar framför mig, antingen för att han vill gå ut, eller att han vill ha cheeseballz. Men jag väljer nog på att chansa att han vill gå ut, haha! So long!

Postat av: Victor

Sv: Joo det klart du får :D och haha jo jag vet carro xD jag passar inte alls bra i plattat när det kommer till hög upplösnings bilder :O :(

Jag fattar det inte :( xD vi kan ta studiobilder när jag har JÄTTElockigt nångång :D se om det blir bättre? ;)

2010-11-16, 22:14:14 - URL: http://victorwallin.se/
Postat av: Victor

Sv: Joo det klart du får :D och haha jo jag vet carro xD jag passar inte alls bra i plattat när det kommer till hög upplösnings bilder :O :(

Jag fattar det inte :( xD vi kan ta studiobilder när jag har JÄTTElockigt nångång :D se om det blir bättre? ;)

2010-11-16, 22:15:26 - URL: http://victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012