All I want for christmas, is you!

Det finns så mycket jag vill säga till dig, eller skriva av mig här så hela världen får reda på allt. Men det kan jag inte. Jag vill bara att du skulle hålla det du lovade mig. Jag höll det jag sa, men inte du. Det som står högst upp på min önskelista den här julen, är att du håller det du lovade. Att det du säger är sant. Att du kommer lägga ner mer tid åt mig. Tänker du någonsin på hur jag mår? Känner du inte att du borde åka hit och hälsa på snart? Undrar du inte hur jag har det nu när jag inte bor hemma längre? Jag tänker på dig varje dag. Saknar dig varje dag. Jag tar upp telefonen minst fem gånger om dagen, för att kolla hur du mår. Men jag kan inte. Det är inte bara jag som ska anstränga mig. Det är, som jag sagt innan, inte bara mig det drabbar. Ringer du inte före det "årliga julafton-samtalet", tänker jag inte svara. Jag älskar dig, men visa mig lite oxå.

Postat av: lilly

va har hänt?:(

2010-12-23, 00:49:21 -
Postat av: Madde

Hoppas att det blir bättre :(



Tack för det fina julkortet med snyggingar på ;)

2010-12-23, 18:07:29 - URL: http://maddelutten.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012