Svarthårig igen.

Valde att färga håret igen, men jag tonade det iofs bara så ifall jag ångrar mig gör det inte så mycket. Saknade mitt liv för ett år sen. Det kanske var därför. Vill tillbaka. Vill ha dig tillbaka. Blä. Trött på alla drömmar jag har på nätterna oxå. Alltid något som förstör humöret lagom till morgonen. Inte gått en natt sen du drog, utan att det handlat om dig. Orkar inte!
 
Postat av: Natalie Lindquist

sv; ja kollade den nu, den verkar bättre än webstagram haha :D Vet du vad, du skulle nog passa jättebra i ombre/dipdye :D

Svar: Jag har funderat på det faktiskt!! men känns som om många har det, och jag hatar att vara mainstream. haha. ;) nä men... ska låta håret växa lite till så får vi se sen :DD
Caroline Florens

2012-07-06, 11:45:01 - URL: http://liiz.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012