Saknar ni mig .. ?

Ja-ah. Kära blogg. Folk har börjat undra hur länge mitt fest-inlägg skulle vara mitt senaste. Dagar? Veckor? Månader? År? Äh. Blev bara nån vecka. Ta't lugnt. Jag lovar, jag ska bli bättre, osv..Blablabla. Går ju sista terminen nu, och SJUKT mycket att göra. Dessutom hänger jag hos min fina i Örebro så mycket jag bara kan. Därför jag inte hinner vara social mot er här.

Men iaf. Jag var ute igår med min fjanton - Patrik, och hans bror och flickvän. Underbart roligt. Shot efter shot, öl efter öl. Resulterade i en blodig knoge. Lovar. Det var bara Patrik. Inte värre än så! HEHE. Blev iaf lugnare än sist. Tänkte sova nu. Hos mor min. Plugg imorgon, och på torsdag åker jag till Öret igen <3 iiiiiih. PUSS!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012