Första Advent

Godmorgon, eller ja... god och god vettifan. Sitter iallafall i soffan nu och ska äta. Sedan blir det att handla och städa för mamma med familj kommer till mig ikväll. Vi ska käka och dom ska hjälpa mig att sätta upp julstjärnorna i fönstrerna! Så nu blir lite juligt hemma hos mig oxå! Skriver sen, cheers!

Södertällje vann stort igår mot Färjestad, så jag tillägnar detta inlägg en fin bild på dom!
Postat av: mikki

HAHAHHAA MIN MAMMA BLEV SÅÅÅÅ ARG XD men min morbror blev glad :)

och jag gillade nyss en sak på facebbooook som var såhär:



Ron: "Oh no! What am I gonna do?! My wife's all alone in the courtroon downstairs!"

Harry: "Ron...you don't have a wife..."

Ron: "...Oh...right..."



HAHAHAHAH hade gllmt det o de e så kul :D <3

2010-11-28, 19:18:00 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012