Soft-dag!

Hej bloggen!
Ligger i soffan, vilket jag gjort i stort sett hela dagen tills nu. Jag vaknade runt tio och låg kvar och kollade på tv i flera timmar. Så gick jag upp och tog en långpromenad med Gibbe. När jag kom in duschade jag, och nu ligger jag i soffan igen med min nya fina morgonrock som jag fick av Robban! Rädda Willy 2 var på tvn innan, så jag har suttit och gråtit lite oxå. Den filmen är så fin! Men snart ska jag träffa Julia, så kanske dags att klä på sig någonting... Skriver sen, so long! :)


Just det, såhär såg det ut när jag kom hem... Vet inte riktigt vart jag ska göra av alla julklappar ;) Lovar att hallen såg ungefär likadan ut... Dags att städa kanske, JA!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012