Lär känna mig bättre.

SENASTE
Personen du strulade med: Erik
Personen du kramade: Julia
Personen du tänkte på: Din mamma
Personen som sov i din säng: Erik tror jag?
Personen du skrev med på msn: Victor
Personen du var med: Julia
Maten du åt: Sojakorv
UTSEÉNDE
Hårfärg: Svart/rött typ?
Ögonfärg: Blåååå
Längd: ca 165 cm
Skostorlek: 37
Ålder: 18
KÄRLEK
Har du en kille/tjej just nu? Nej
Gillar du någon? Ja
Vem? Men gissa?
Har du haft många förhållanden? 2 riktiga. båda misslyckade.
VEM
Vem är i rummet med dig? Mina fiskar, Victoria och Daniel, hah
Vem fick du senast sms av? Erik
Vem tänker du på nu? E
Pratade du senast i telefon med? Robban
Vems hus var du senast i? Julias syrras
Vem önskar du var med dig nu? Vem som helst, är uttråkad.
Vem i din skola går dig mest på nerverna? CPET PÅ IT och Amy
VAD
Vad drack du senast? Pepsi Max
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta tights, leopardmönstrade ohyeah
Vad är den närmaste saken som är blå? En liten bit på min kudde?
Vad gillar du mest med skolan? Johan haha!
Vad har du på fötterna? Convers! Hade tydligen glömt ta av mig skorna!?
Vad är din favorit färg? Svart, lila
Vilken film såg du senast? Nån amerikansk komedi från 93 haha?
Vad hör du just nu? Motorvägen
HAR DU NÅGONSIN
Sovit i en annan säng? Ja
Tyckt att din kusin är het? Ja, lätt
Målat om ditt rum? Ja
Dansat framför en spegel? Haha ja
Hoppat in i en bil med folk du just träffat? Senast i fredags och förrförra helgen, haha!
Varit i slagsmål? Ja...
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Ja..
Hånglat med en främling? Ja
Älskar eller saknar någon nu? Ja
NÅGON/VEM/HAR DU/DAGENS
Någon som förstår dig: Mikki
Någon du längtar efter: Ojoj..
Vem kramade dig senast: Julia
Vem pussade dig senast: Erik
Vem ringde dig senast: Mamma
Vem ringde du senast: Robban, men skulle ringa mamma, haha
Vem var hemma hos dig senast: Pappa
Vem var du hemma hos senast: Jejja
Har du käkat något idag: Ja
Har du pratat med ngn idag: Ja
Har du gråtit idag: Nope. Igår under "Fallen" haha <3
Har du skrattat idag: Ja
Dagens frisyr: Skitnygg som vanligt
Dagens smink: Det vanliga
Dagens vill ha: Mer sex, haha!
Dagens drog: Volbeat
Dagens finaste: E
Dagens måste: Sova haha!
Dagens dricka: Pepsi

Sorry , hade inget mer intressant att skriva. Men här kanske ni kan lära känna mig liiiite bättre. Imorgon blir det nog ett roligare inlägg. Lite foto-jobb står på listan. Ohyeah

UTSEÉNDE
Hårfärg: Rött
Ögonfärg: Blå
Längd: 165 cm
Skostorlek: 37
Ålder: 18
KÄRLEK
Har du en kille/tjej just nu? Nej
Gillar du någon? Ja
Vem? Haaan *pekar*
Har du haft många förhållanden? 2
VEM
Vem är i rummet med dig? No one, forever alone!
Vem fick du senast sms av? Niklaaas
Vem tänker du på nu? Han *pekar igen*
Pratade du senast i telefon med? Victor L
Vems hus var du senast i? Dunno
Vem önskar du var med dig nu? Någon som kan värma mig. fryser som ett as.
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Spännisarna som tror de äger allt.
VAD
Vad drack du senast? O'boy
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? Helosan-salvan
Vad gillar du mest med skolan? Min klass
Vad har du på fötterna? Tjocka strumpoor
Vad är din favorit färg? Svart, lila
Vilken film såg du senast? Harry Potter and the half blood prince
Vad hör du just nu? Stewie från Family Guy.
HAR DU NÅGONSIN
Sovit i en annan säng? Ja
Tyckt att din kusin är het? Min kusin ÄR het.
Målat om ditt rum? Ja
Dansat framför en spegel? Haha ja
Hoppat in i en bil med folk du just träffat? Haha ja, som på Rockstad. Det var kul.
Varit i slagsmål? Jaow
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Yes..
Hånglat med en främling? Haha ja
Älskar eller saknar någon nu? Jo men visst.
NÅGON/VEM/HAR DU/DAGENS
Någon som förstår dig: Victor W
Någon du längtar efter: Min gudfar, som jag äntligen får träffa nästa vecka.
Vem kramade dig senast: Niklas
Vem pussade dig senast: Erik
Vem ringde dig senast: Victor L
Vem ringde du senast: Moor
Vem var hemma hos dig senast: Pappa
Vem var du hemma hos senast: Det måste varit typ, killen i Örebro jag glömde namnet på. Haha
Har du gråtit idag: Ja , haha. Jävla allergichock.
Har du skrattat idag: Ja, tills jag inte kunde andas.
Dagens frisyr: Skitnygg, som vanligt
Dagens smink: Det vanliga
Dagens vill ha: Det jag inte kan få. Som det ska vara med andra ord :)
Dagens drog: Kapten Röd
Dagens finaste: Haan *peekar ännu en gång*
Dagens måste: Duscha och sova.
Dagens dricka: O'boy!
Postat av: Vickevire<3

Hahaha alltså Dagens frisyr!<3

Älskar dig snygging :)<3

2011-11-30, 08:55:20 - URL: http://Dinmamma.är/het

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012