Jag blev utmanad!

Jag blev utmanad av Linnea så här kommer svaren..
Varför började du blogga?
Ja, det kommer jag faktiskt ihåg. En av mina vänner låg sjuk, och dog. Tyckte det här var i princip det jobbigaste ever. Speciellt att jag inte fanns där den sista tiden, för jag klarade knappt av att se henne bara må sämre och sämre.. Så jag ville skriva av mig. Mitt första inlägg någonsin handlade om henne. Tänker på den dagen fortfarande. Innan jag skrev det inlägget hade jag sagt att jag inte tänkt börja blogga alls. Men sen bara fortsatte det. Det kändes så skönt att bara skriva.
Vilka bloggar följer du?
Mina närmaste vänner såklart, så man kan hålla koll på dem, haha! Sen är det ju fotobloggen Nevnarien, och lite andra random som jag inte riktigt har koll på, men antingen tycker jag människorna är snygga, eller så tar de snygga bilder! Haha.
Vilka favoritfärger har du?
Lila, det har alltid varit min favoritfärg. Svart är ju rätt awesome med.
Vilka favorit filmer har du?
Haha, ja.. Helt klart HP-filmerna. Ingen tvekan om det. Men sen finns de ju lite andra, som Despicable Me! (sjukt mysig film), Knight And Day osv. Men när jag är sjuk lägger jag mig alltid och kollar på filmer som jag älskade när jag var liten. Känns mysigt på något sätt..
Vilket land drömmer du om att besöka?
USA, såklart. Verkar ganska awesome. Men jag vill åka lite överallt faktiskt. Jag vill se mycket innan jag fastnar någonstans.
Skickar vidare till:
Jag har ingen större koll på vilka som faktiskt läser min blogg... Men jag utmanar Michaela!

Jag blev utmanad av Ninni så här kommer svaren..

Varför började du blogga?
Jadu, det kommer jag faktiskt ihåg. En av mina vänner låg väldigt sjuk, och dog. Tyckte det här var i princip det jobbigaste ever. Speciellt att jag inte fanns där den sista tiden, för jag klarade knappt av att se henne bara må sämre och sämre.. Så jag ville skriva av mig. Mitt första inlägg någonsin handlade om henne. Tänker på den dagen fortfarande. Innan jag skrev det inlägget hade jag sagt att jag inte tänkt börja blogga alls. Men sen bara fortsatte det. Det kändes så skönt att bara skriva.
Vilka bloggar följer du?
Mina närmaste vänner såklart, så man kan hålla koll på dem, haha! Sen är det ju fotobloggen Nevnarien, och lite andra, random som jag inte riktigt har koll på, men antingen tycker jag människorna är snygga, eller så tar de snygga bilder! Haha.
Vilka favoritfärger har du?
Lila, det har alltid varit min favoritfärg. Svart är ju rätt awesome med.
Vilka favorit filmer har du?
Haha, ja.. Helt klart HP-filmerna. Ingen tvekan om det. Men sen finns de ju lite andra, som Despicable Me! (sjukt mysig film), Knight And Day osv. Men när jag är sjuk lägger jag mig alltid och kollar på filmer som jag älskade när jag var liten. Känns mysigt på något sätt..
Vilket land drömmer du om att besöka?
USA, såklart. Verkar ganska awesome. Men jag vill åka lite överallt faktiskt. Jag vill se mycket innan jag fastnar någonstans.
Skickar vidare till:
Jag har ingen större koll på vilka som faktiskt läser min blogg... Men jag utmanar Michaela!
Postat av: mikki

jag antar att jag är michaela ;) det fixar jag imon! sjukt jobbigt om första frågan tycker jag :( finns alltid för dig!

2011-11-06, 22:15:23 - URL: http://bubbelbrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012