Min helg i bilder

Min fredag bestod av MMS-krig med Johan och en ganska långtråkig tågresa. Men snygg var jag iallafall, som vanligt! ;-)

Lördagen bestod mest av chill på förmiddagen. Satt i solen och åt Ben and Jerry's. Framåt fyra åkte vi in till Lund och tittade på alla fulla studenter haha. Förutom dem, så var Lund jävligt fint (jo jag har varit där innan, men inte på sommaren). Jag insåg dessutom hur liten jag ser ut att vara (mittenbilden högst upp).

Söndag - Jag åkte hem rätt tidigt för jag var så jävla trött. Men lite mys med hunden Elsa och gudsonen Cedric före det. Min moster har dessutom fått en iPhone, och hon är världens minst tekniska människa. Så vi lurade henne att den vita iPhone 4 heter Electronic. Så nu går hon runt och säger det till alla... EHEHE! Störd!
Postat av: Natalie

hahaha, i wish :D det är min morfars :)

2011-05-02, 08:38:09 - URL: http://liiz.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012