Vart tog den här dagen vägen?

Jag slutade ju vid elva idag, men inte fan kom jag ifrån skolan tidigt för det. Johan låste in min dator, och gick på möte i fyra timmar. Det tyckte han säkert var jätteroligt. Så jag och Michaela bäddade ner oss i sofforna i grupprummet och pratade. Vi gick och köpte mat på Donken och så städade jag hela IT-media. Jag är så duktig!

Sedan åkte jag och Mikki hem till min mor och bakade en tårta tills de skulle komma hem. Så sprang vi därifrån för att hinna med bussarna innan mamma kom hem. Hon blev jätteglad. Tack för hjälpen fina Michaela! <3

Nu är jag hos pappa, och imorgon ska vi till Lager 157 och shoppa kläääääääder. Jag kommer nog inte hinna skriva så jättemycket imorgon heller, eftersom jag är borta hela dagen. Men kanske hinner med ett inlägg om vad jag hittade för något ;) Nu ska jag somna så gott i lillebrors säng! Godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012