Varför är alla så elaka mot mig? Haha!

Jag: Jag har svinont i handen, så kanske inte hinner klart att skriva min recension.
Johan: Du, käft!
Jag: Meh... Såhär kan jag iallafall göra *pekar finger*
Johan: Och såhär kan jag göra.... *gör en fyrkant med händerna*.... det är en spegel!

Hahah! Du är så störd! :)

Sedan på bussen så ringde mamma.
Mamma: Hej! Vill du mig något??
Jag: Eeeeh.. hej? Vadå menar du??
Mamma: Nä, bra.. då går jag och hämtar Vendela. Du ringer alltid när jag går och gör det ju!
Jag: Meh... du är störd.
Mamma: Hur har du haft det i skolan då?
Jag: Jo bra *berättar något som hände*
Mamma: SE! Fan va du tjatar! Du hade ju visst något att säga till mig!! Nu vill jag inte prata mer, hejdå! :D

Hahaha.. Tack mamma :)
Såhär hittade jag dessutom lilleman inatt när jag skulle på toa. Hahah!
Postat av: Lisa

så brukar jag också hitta min hund sova, det är sjukt :o hahahah!

2011-03-30, 15:41:11 - URL: http://lisaahtela.blogg.se/
Postat av: mikki

hahahaha skrattade bara mer och mer xD <33

2011-03-30, 22:33:01 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012