Slutar snart...

Helg. Usch. Men jag ska iallafall få träffa min fina Michaela ikväll. Vi ska baka tårta, haha! Så jävla gott. På lördag så ska jag fota Sofie, och kanske Lilly. Så jävla bra! Äntligen! Sjukt taggad. Nu har jag dessutom suttit med tv-spels historia i två timmar. Min hjärna kraschade så jag la ner det för idag. Sätter mig med mitt fina manus istället, till Multimedian. Hoppas på att få sitta kvar till fyra. Eftersom mitt busskort inte  börja gälla förrän då. Men Jakob ska ju gå nu den jäveln (menar inget illa haha, du vet att jag tycker om dig! haha). Men ja. Har faktiskt inte mer att skriva nu. Lägger upp fina bilder från ikväll senare! Ciao!
Postat av: Anonym

så yyybergulligt är det! :)) ihihi

2011-03-04, 16:48:11 - URL: http://lisaahtela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012