Seg kväll...

Det är sånna här dagar som jag älskar att typ alla i min omgivning har förhållanden, och inte jag. Fick i princip samma svar av alla idag. Så det blir en ensam kväll, ikväll! Tänkte åka till moder, men ångrade mig för jag är skittrött, och man blir inte piggare av att vara där med mina små söta småglin! :) Men mamma tyckte synd om mig, så jag fick pengar till Cola Zero och pizza, haha. Så det blir najs! :) Får väl lägga mig och kolla på fina filmer och äta mig fet.

Mikki sov här igår. Vi kollade på fyra filmer, käkade tacos och massor med chips. Idag har vi varit duktiga och städat lägenheten och sedan åkte vi till ikea. Kommer bilder senare på vad jag köpte ;) Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012