Schmuel? No one's called Schmuel!

Sitter och tittar på, enligt mig, den bästa Andra Världskriget-filmen ever. Den är så gullig, men samtidigt så jävla hemsk. Dessutom är ju David Thewlis med i den, och det gör ju inte filmen sämre. :) Jag typ älskar honom! Han har så sjukt fin, eller snygg, eller vad man ska säga, röst! Dessutom är han så jävla het när han skriker och är arg, haha. Skulle lätt bråka med honom jämt ifall jag var gift med honom, så jag kunde få höra han skrika, haha! :) Nä nu ska jag sluta prata om honom, jag kan hålla på i timmar...

Skriver filmanalys om den också, dock har jag inte lyckats klura ut riktigt hur man skriver en bra filmanalys, men det kommer väl snart antar jag. Mikki var här en sväng också innan. Vi satt och pratade, åt glass med bananer i (mums!) och pluggade. Mysigt att ha henne här! Nu ska jag kolla vidare på filmen, och sedan sova! Ciao!

Postat av: Freja

Filmen i sig är en av de bästa jag sett, helt otrolig. :)

Och nej, det blev inte direkt sämre av David Thewlis - han är ju lysande skådis!

2011-03-04, 12:44:44 -
Postat av: Freja

Var bara tvungen att tipsa om detta, om du gillar hans röst... :D



http://www.youtube.com/watch?v=5HjkfU7uGnw

2011-03-04, 15:02:49 -
Postat av: Carro

Freja: Åh, tack så mycket :D Ska kolla på allihop haha ;)

2011-03-04, 18:22:03 - URL: http://www.carolineflorens.tk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012