Paranoid och ännu mer solbränd!

Haha, ni skulle varit med mig när jag solade innan. Jag la i så jag skulle sola 7 ½ min. Så fick jag syn på att man kunde kolla tiden medan man solade. Så stod det 3 min 37 sekunder. "Jaha, då var det ju inte så lång tid kvar." Så har jag fått för mig om att någon skulle kunna lägga ännu mer pengar i, så tiden ökas utan att jag märker det. (Ja, jag är typ rädd för allt!). Så kollade jag några minuter senare, och så stod det 6 min!!! "WHAT THE FUCK!? Nu har det hänt.... nu har någon lagt i pengar.. Aja, jag ligger här en stund och trycker på stop sen..". Så kollade jag igen och då stod det 7 min. Jag tittade bort, men så tittade jag tillbaka igen, och insåg att klockan gick ju uppåt, inte att den räknade ner. Haha. Jävla snille. Snacka om att jag är paranoid ibland...
Har haft en underbar kväll med Wallin iallafall! Han får mig alltid att skratta så sjukt mycket! Jag älskar honom! Vad som fick mig att skratta sjukt mycket , behövs inte tas upp här, hahah! Det lär nog dyka upp på Wallins blogg dock. Haha! Ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012