Messed up morning!

Har ni sett avsnittet av The Big Bang Theory, då de träffar Penny för första gången? När de bjuder in henne på middag och hon sätter sig på Sheldons plats i soffan? När han springer runt och får panik över att han inte kan sitta på sin vanliga plats.
kände jag mig idag! Som Sheldon. När jag kom till klassrummet stod borden inte som de brukade. Så jag stod länge och försökte hitta en plats som jag ville sitta på. Det slutade med att jag inte alls klarade av det, så jag, Amanda och Gabbi möblerade om hela klassrummet som det skulle se ut. Nu känns det bra igen, haha. Ingen bra start på morgonen!
HAHAHAHAH! Photoshop skillzen är inte på topp så här tidigt på morgonen!
Postat av: Bel

Carro, din hals har fingrar...

haha

2011-03-28, 16:06:42 - URL: http://couchempress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012