I don't want it someday, I want it right now!

I can't wait no longer, I can't wait for someday
Always Getting stronger, one day baby one day
I can't wait no longer, I can't wait for someday
Always getting stronger. One day, baby, one day!

Åh den låten är ju så jävla skön! Texten säger väldigt mycket som jag känner just nu, ehehe. Förövrigt så har jag haft en väldigt... "snurrig" dag. Först A6 med Lilly för att leta efter en ny jacka till mig. Sedan skolan för att träffa finaste Johan, Johan och Jakob! Efter skolan åkte jag till mamma och käkade upp alla bullar som fanns i huset, och myste med finaste Leon! Han var sjuk. Så kröp han upp i mitt knä och somnade. Han är så gosigos den lille skiten! Sedan åkte jag till pappa och käkade pizza! Så det har hänt mycket idag. Det har varit en bra dag! Nu ska jag lägga mig och kolla på Big Brother, och sen fiiiiilm. Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012