Hej förkylning!

Jag hoppas att det är sista gången jag stöter på den underbara förkylningen nu. Det är ju vår, då ska jag ju vara frisk. Jag vill inte känna av den mer förrän till vintern igen. Men det är iallafall jättefint väder ute, och jag ska alldeles strax ta mig en skön och lång promenad med Gibben. Sista gången på en vecka. Usch, som sagt, hatar söndagar. De blir som värsta deppdagen. Gibson åker, och det är en hel dag kvar till skolan börjar, haha. Sedan blir det nog att skicka efter några förstoringar från Fujidirekt. De har ju halva priset, ohyeah! Den här morgonen var nog den jobbigaste på länge. Drömde jobbigt och vaknade mitt i panikångesten. Jag hatar att den fortfarande finns kvar...

Men iallafall. Pappa och jag, och antagligen Cissi och Carl oxå, åker nog till Lager nästa helg! :) Såg att de hade fått in nya, jättefina saker. Dessutom älskar jag att jag är så liten att jag fortfarande kan köpa kläder på barnavdelningen, hahah! De har ju i princip samma kläder, fast billigare. Jag är så smart! Och snart kommer mami hem. Saknar henne så. Har ju lillebror på kylskåpet, så saknar dem ännu mer varje gång jag går in i köket haha. Nä, nu ska jag gå ut. Ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012