Har jag gått och blivit en morgonmänniska?!

Jag har alltid varit den som kunnat sova hur länge som helst! Om inte någon skulle väcka mig skulle jag kunna sova bort hela dagen. Men så är det inte längre. Visst, jag är rätt trött när det är skola, men det går ändå så mycket bättre än innan. Och nu när jag väl har sovmorgon, så vaknar jag mellan 08.00 och 09.00!? Vad är det som har hänt?

Jag har studiedag idag, och ni som läser det här nu, skicka mig inte till psykakuten. Men igår fick jag ett otroligt sug att åka till skolan! Så jag bestämde mig för att trotsa min lediga tid - som vanligt - och åka till skolan! Så om lite drygt en timme åker jag dit, haha. Dock blir väl alla lärare förvånade om jag inte kommer, även fast jag är ledig. Men först blir det en otroligt nyttig och god frukost!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012