Habo

Kom hem för en stund sen från Habo. Jag och Gibbe gick hemmifrån mig och till stan för att möta upp Cissi, Carl och Alfons där. De hade ju varit hos veterinären. Dock med sisådär roliga besked. Vi får hoppas på det bästa nu... Så åkte vi hem, halvsomnade i soffan och sedan körde jag pappa till frisören. Jag är så jävla bra på att köra bil nu för tiden! Haha. Nä, men jag fick bara ett enda motorstopp, vilket knappt märktes. Och det var första gången på jättelänge. Så jag känner mig faktiskt rätt duktig nu på det. Så åkte vi hem och käkade jättegod mat. Så visade jag lillebror lite häftiga grejer på datorn, och så hjälpte jag honom att plugga matte. Han är värsta mattesnillet jämfört med mig. Jag fick tänka till på typ 4+3, haha. Han är så duktig. Så körde jag hem oxå. Det är så kul att köra! Dock inte lika kul i mörkret, men 195an var inte lika läskig när det var mörkt haha. Men nu ska jag och Gibbe sova. Imorgon kommer ett kul inlägg om vilka killar jag faller för, missa inte det! Godnatt!

<3
Postat av: Pappa

Tack för en trevlig kväll, och Carl tycker det är så roligt när ni kommer. Du kröde riktigt bra nu, nu är det bara att hänga i. /P

2011-03-04, 18:54:40 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012