Dag 6 – Typ av killar jag faller för!

Haha oj. Jag och Wallin hade den här diskussionen senast i onsdags när vi var ute och gick. Vilka killar faller jag egentligen för? Jag vet typ bara vilka jag inte faller för, och de är de som är alldeles för på. Jag får panik av sånt. Men vi kom nog fram till att jag faller för de som folk minst anade att jag skulle falla för, och de som är näst intill omöjliga att få. Kanske för att de är de killarna som är mest spännande, haha. Jag dras tydligen till utmaningar, vilket är väldigt jobbigt ibland. Men, killar måste ha humor, vara schyssta och kunna lita på mig. Killar som får mig att skratta ligger nog först ändå, haha. Sedan har jag också någon konstig och oskriven regel att de inte får vara lika gamla som mig, de måste vara äldre. Klarar inte av att vara tillsammans med någon som är 17 i huvudet. Så skrev jag ju för ett tag sen vad jag tycker att killar ska ha på sig. Ni som läste det kommer säkert ihåg att jag älskar rutiga skjortor, och JA! Det är det absolut snyggaste en kille kan ha på sig. Så, nu vet ni hur ni ska vara haha. ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012