Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför!

Nej, inte Adam Brody, utan Seth Cohen. Han skulle jag vilja vara en dag, för han bor precis så som jag skulle vilja. Ett stort och fint hus vid New Port beach. Går på en helt fantastiskt fin skola, och har en underbar familj. Ja, jag tittar väldigt mycket på O.C. Det är en av de bästa serierna någonsin! Han lever sitt liv i den världsdelen jag alltid velat åka till, har ett underbart fint hus och får tillslut tjejen han alltid velat ha. Så vill jag ha det, fast tjej, haha. Men han skulle jag vilja testa att vara en dag.

Sen är det en till jag skulle vilja vara en dag. Och det är min stora förebild Katherine Von Drachenberg! För hon är så sjukt duktig på att måla, och det har jag alltid velat kunna! Så är hon ju tatuerare, och det vill jag oxå testa att vara! Verkar så sjukt kul. Men, om jag skulle vilja byta så skulle jag vilja byta och vara henne för lite mer än ett år sen. När hon var tillsammans med, enligt mig, en av världens hetaste killar - Nikki! Fyfan, tänk att få pussa på Nikki hur mycket man vill. Mums! Dessutom bor hon ju på ett sånt ställe jag vill oxå, och så är hon så sjukt AWESOME! Så med andra ord vill jag testa att vara liiiite mer awesome än vad jag redan är ;)
Postat av: mikki

hah bara liiite mer ;) <3

2011-03-16, 09:35:13 -
Postat av: Anonym

O jag som vill vara Summer Roberts, hur skulle det bli när du är Seth?? ;)

2011-03-16, 19:14:36 -
Postat av: Cissi

O jag som vill vara Summer Roberts, hur skulle det bli när du är Seth?? ;)

2011-03-16, 19:15:59 -
Postat av: Cissi

Det blev visst två likadana inlägg....tekniken du vet :-)

2011-03-16, 19:16:36 -
Postat av: Lisa

åååhååååå, nikki sixx <3

2011-03-16, 20:00:06 - URL: http://lisaahtela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012