Dag 11 – Någonting jag oroar mig för!

Öh, jag vet inte.. Studenten? Hehe. Nä men. Jag ser verkligen inte fram emot studenten. Dock har jag en idé som får mig att se fram emot det lite iallafall. Men, tänk så får man inget jobb efter studenten? Tänk om man inte lyckas alls?? Det är nog det jag oroar mig för mest! Jag vill verkligen lyckas...
Postat av: alice

det är därför man jobbar järnet under gymnasiet så man har pengar att "vila" på ett tag. då gör det inget om man har jobb direkt. plus att om man redan jobbar är chansen stor att man får jobb sen också. haha en tanke bara! :))))

2011-03-09, 20:07:38 - URL: http://rejectedthoughts.tk
Postat av: Viktoria

Va fina bilder du tar !



Hälsa gärna på i min blogg där det bjuds på en stor dos humor !

Lämna gärna en kommentar :)

http://www.aglepta.blogspot.com

2011-03-09, 20:09:43 - URL: http://www.aglepta.blogspot.comv
Postat av: mikki

fvan vad snygg bild, ser ut som dom går på vatten ju ^^ och du kommer lyckas det vet jag! :)

2011-03-09, 20:10:24 -
Postat av: Gudmor

Ingen lyckas som ett Tingeling fyverkeridirekt...eller i alla fall upplever man inte det så själv. Håller med Alice ovan om att det är en god idé att jobba järnet redan nu och försöka spara så att du får lite andrum att treva dej fram.

Allt du vill och ger dej 17 på kan du göra om du gör jobbet som krävs. Go girl!

kram

A

2011-03-10, 08:08:14 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012