Bästa dagen på länge!

Ja, rubriken säger det mesta. Så sjukt bra har jag mått idag (inte fysiskt haha, men psykiskt!). Började med en underbar skoldag, as usual. Vi hade betyg snack i engelska B, och jag trodde det skulle gå åt helvete, men det gick riktigt bra. Låg efter med en liten sak, och de andra hade jag VG och G+ på! Så jävla nice. Köpte dessutom en Coca Cola Zero för första gången sen i lördags. Jag försöker ju bli av med mitt cola beroende. Drack halva, sen började Victor och Johan vifta runt med den, så det slutade med att jag glömde den i entrén i skolan, MUPPPPPPPPPAR!

Vid sju drog jag mig neråt stan för att möta upp Wallin! Vi drog och solade (första gången för mig!!). Det gick bra, även fast jag var livrädd haha. Sedan drog vi till McDonald's och fikade, pratade och sjöng. Jag älskar fan att umgås med Victor! Med han vågar jag vara mig själv, och kan säga vad som helst utan att skämmas haha :) Vi är dessutom snyggast i hela jävla stan, bara så ni vet! (Varning för osminkad, as het Carro!)

Sen gick vi till Sportlife för att värma oss och vänta på bussen. När Victor sen hade gått, och jag skulle vänta på min buss i 10 min till sprang jag på den här muppen som ni kan se nedanför. :) Nu har jag duschat och lagt mig i soffan. Nu blir det film och sova. Så jävla underbar dag. Livet bara leker just nu!
Let's go to smygfotomode! Moahah mupp
Postat av: lilly

foto på johan av: lilla lilly^^

2011-03-10, 23:09:50 -
Postat av: Jay

MEH! =) ... Fast å andra sidan... Så stekhet kille är ju snygg på vilka kort det än blir .... muuhahahahahahahaha =)

2011-03-11, 07:40:29 -
Postat av: Carro

Haha, såklart Johan! ;)

2011-03-17, 20:40:51 - URL: http://www.carolineflorens.tk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012