9½ timmars sömn! Weeeii

Hallå bloggen! Ligger i soffan och tar det lugnt som fan. Somnade vid nio igår, och vaknade typ nyss. Så jäkla skönt. Inte alls trött faktiskt. Dagen igår var toppen! Började med att jag kom till skolan tidigt, och vem träffande man där om inte LILLY! :D Så satt och pratade med honom ett tag. Sedan blev det filmkunskap med Johan. Skräckfilmer....Inte min typ av filmer kanske, hehe! :) Men det var kul ändå! Sedan promenerade jag och Wallin till stan för att jag skulle köpa ett nytt smycke till örat (visar på bild nedanför) och han skulle fylla på sin mobil. Så jäkla skönt väder det var! Våren är här :D Så efter det åkte vi hem till mig och gick ut med Gibben, och busade lite med honom. Så åkte vi tillbaka till stan, och gick därifrån till skolan. Sedan fastnade vi hos Jakob, Johan och Johan till ca kvart över fyra. That's why I love John Bauer! :) Hoppas att den här dagen blir lika lyckad. Ska till pappa ikväll. Hoppas på att Alfons blir bättre. Han ska till veterinären idag. Skriver senare. :)


Här är min nya töjning. Erkänn het?! Rosa är ju SÅ mig! Nu har jag både den i örat och min iPhone som är rosa. Awesome! Hahaha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012