Saknar min bebis...

Vill att det ska bli söndag nu, så min bebis kan komma snart <3


Hej bloggen.
Inatt kunde jag inte sova av vissa själ. Mår inte 100 direkt. Så jag beslutade mig för att stanna hemma idag. Dock tar jag en tur till skolan runt tre så jag kan hämta min s.k. muppskärm. Johan har kallat mig mupp sen igår eftermiddag så fort jag sagt något, haha. Kan ju inte riktigt slita mig från skolan, även fast jag är hemma. Hatar att ringa och sjukanmäla mig nu för tiden. Är hellre i skolan än hemma faktiskt. Sedan blir det nog oxå en jättesnabb sväng till Scandinavian Photo för att köpa nytt objektiv, spännande! Har så länge väntat på detta ögonblick! Haha. Mikki sover här inatt oxå, och tar hand om mig! Så ska jag fota henne (har jag bestämt utan att fråga...) till mitt skolarbete. Har massa awesome idéer, nu är det bara att få ner de på bilder oxå haha. Nu ska jag gå och handla så jag har något att äta, sen blir det duschen och en sväng till skolan ♥ Ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012