Snyggare än vanligt!

Hej bloggen!
Jag färgat håret och blivit, om ens möjligt, mycket snyggare än innan. Haha! Har inte längre någon jobbig utväxt som får mig att se tunnhårig ut som en tant.. Tänkte precis gå ut en lite längre promenad med Gibson, men så kom det upp en ung och snygg Mikael Persbrandt på tvn, så stannar nog inne en liten stund till, han var ju ändå ute för någon timme sen. Njut av en väldigt snygg bild på mig, så hörs vi nog imorgon! Cheers!

Postat av: mikik

JAG SKA SNO DITT FACE OCH SY DET PÅ MITT! SEN SKA JAG TA DITT HÅR OCKSÅÅÅÅ! HIHI :) <3

2011-01-15, 23:20:15 -
Postat av: Amanda

Sv: Hihii :D

2011-01-16, 13:49:33 - URL: http://amandajense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012