Redo för praktik!

Nu ni, kära läsare. Om ca 10 min ska jag gå till bussen och åka till första dagen på min praktik. Jag hoppas det kommer bli jätteroltigt. Jag kan ju inte förneka heller att jag är lite nervös.. Men det kommer nog gå jättebra! Så kameran är packad och jag har blivit snygg haha. Jag lär ju inte kunna skriva på hela dagen, förrän jag kommit hem. Så bli inte ledsna om ni bara ser detta inlägget. Dessutom får jag med mig en väldigt fin vän hem idag, MICHAELA <3 Men Hejdå, nu måste jag dra mig. ÖNSKA MIG LYCKA TILL!
Postat av: Gabbi

Lycka till! Kommer gå jätte bra!! :D

2011-01-18, 08:49:31 - URL: http://fantasyqueen.devote.se
Postat av: mikki

CARRO<33

2011-01-18, 22:37:31 -
Postat av: Sid

Vacker äru!

2011-01-20, 22:50:17 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012