Oplanerade långpromenader...

Ja, i vanliga fall hade jag älskat det, eftersom att jag älskar att gå ut med Gibson! MEN, inte när man inte mår helt 100 bra, och det är minusgrader och motvind. Då är vätterstrandspromenaden ingen höjdare. Men jag fick vackert gå den endå. Bussen var proppfull så vi kunde inte åka buss hem. Så istället för att vänta så fick vi gå. Det var det värsta någonsin, vilket jävla väder! Kommer knappt ihåg att jag gick, känns som om jag var medvetslös hela vägen haha. När jag kom hem, satte jag mig i soffan och ringde mamma och sa att jag kommit hem, sen gick jag ut i köket och gav Gibson mat, och trillade ihop på golvet. Grrrrrrrrreat! Sen tog jag en dusch på över en timme, och nu ligger jag i soffan med täcke och morgonrock och kollar på film. Imorgon ska jag bli filmad, och påkörd haha. (På film asså). Nu ska jag lägga mig. Hoppas jag mår bättre imorgon, cheers!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012