No internet-connection!?

Hej bloggen!
Idag så gick internet ner!? Jag ska få nytt bredbandsabonnemang den 31a, och det jag har nu ska gå ut den 31a.. Men det hade tydligen gått ut redan idag, för Tele2 hittar det inte ens i deras system, awesome! Men eftersom att jag har en rätt Hightech pappa så visste han att man kunde ju koppla in iPhonen till datorn, och köra via den. Och det gick ju! Awesooooomeeee! Så nu har jag internet ändå! Nu ska jag kolla på tv och äta mig skitfet på godis. Cheers!
Det här är min bästaste bästaste flickvän! I love her!
Postat av: mikki

bästaste bäste flickvän duu<33

2011-01-23, 15:16:11 -
Postat av: Tele2

Hej Caroline,



Det låter väldigt konstigt att ditt bredbandsabonnemang inte ens hittas hos oss om det först skulle avslutas den 31 januari. Om du vill att vi ska kolla upp detta igen får du gärna mejla mig på [email protected] med dina abonnemangsuppgifter.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-01-25, 13:58:10 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012