Narnia i 3D!

Hej bloggen!
Idag var jag med pappa, Cissi och lillebror på Narnia i 3D. Riktigt bra film att se i 3D faktiskt, och den var bra på andra sätt oxå haha. Vi käkade oxå sedan på Chili Thai, vilket var väldigt gott. Åt så mycket att jag inte skulle kunna få i mig en enda smula till... Och nu har oxå pappa fixat så jag kan ha internet till både PS3an och datorn samtidigt, vilket jag inte kunnat innan. Skulle kunna ha 500 datorer nu känns det som, för det är så många uttag haha. Nu har Gibson åkt oxå :( Blev lite ledsen, men jag försöker hitta en massa positiva saker med att vara en vecka fri från hund.. Nu ska jag kolla på LA Ink, och sedan Solsidan! Cheers.

Postat av: Lisa

sv;ååh va snäll du är carro!

du är snygg du med flicka!

2011-01-16, 19:15:12 - URL: http://lisaahtela.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Var den i riktig 3D? :) Vågar ju knappt lita på det eftersom TRON bara var fejk 3D ;)

2011-01-17, 09:21:58 - URL: http://fantasyqueen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012