My weekend!



Hej bloggen.
Nu är det söndag, vilket betyder att Gibson åker härifrån och kommer tillbaka om en vecka. Snyft! Dessutom åkte Julia härifrån precis oxå. Hon sov här igår till idag. Innan henne var Mikki här och tog hand om en sjuk mig. Tur att jag har mina vänner! Gibbe och jag åker till min mamma snart och äter middag innan han åker iväg. Men nu innan dess så ska vi ligga och mysa i soffan och titta på Harry Potter. Mår fortfarande inte helt 100, min hals gillar mig inte, och inte näsan heller haha. Skriver mer ikväll. Ciao!
Postat av: Victor

Usch :( hoppas att du kryar på dig carro!! Glöm nu inte heller att vi är lediga på måndag haha xD <3

Puss på dig, hoppas att det känns okej, även om han åker nu <3

Love you vännen!!<3

2011-01-30, 14:15:52 - URL: http://Victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012