MuM med JAB!

Precis, alla förstår vad jag menar...? Nä okej, Multimedia med bästa Jakob "Ingmar" Bergman! haha. Vi gör typ en portfolio av något slag i flash. Det gick bra, tills jag insåg att bilderna var för små och jag fick göra om. Haha. Grreat! Men det kommer bli jättebra, faktiskt! Dessutom fick jag gå till skolsyster idag, så jag fick ett nytt stödbandage till handen. Den blir bara värre och värre. Snart kan jag inte ens sitta vid datorn längre. Så ska tillbaka till Ortopeden och träffa en annan läkare, som kanske vaknat på rätt sida för en gångs skull...!
Gabriella Poopuu har tagit bilden!
Postat av: Gabriella

DU ÄR KÄR I JACOOOOOOB ;) hahahahahaha

han har två döttrar btw ;)

2011-01-28, 12:44:35 - URL: http://fantasyqueen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012