Kramdagar?

Hej bloggen!
Det blev ju som sagt ingen skola för mig idag. Buä... Och inte imorgon heller, för då ska jag till praktiken! Vilket jag absolut inte säger nej till, men jag saknar skolan! Hahah. "To school for cool" - Min kära kusin! Elakt... Just det, var det någon som missade att det var kramdagen i fredags? Jag gjorde det inte iallafall, för Jakob kom och gav mig en kram så fort jag trampade in på IT-media då haha. Jag hade missat det iallafall, tills då. Och inatt drömde jag att det var kramdagar varje dag, hela tiden, enligt Jakob. Så vart man än gick så satt han halft fast på oss haha! Tror denna dröm var ett bevis på att jag tycker om skolan haha.
Nu tänkte jag ta en långpromenad med Gibson för att få han lite mer o-aktiv idag, men han sover ju som en liten gris så det känns ju dumt haha. Men han får vackert följa med ändå. Det är ju sjukt nice väder ute! Men jag vet inte riktigt om Gibson har fattat det här med hundkorg? HAHA <3 Cheers!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012