Konstiga grannar...!

Jag har rätt creepy grannar upptäckte jag nu haha. Jag skulle ut med Gibson nyss, och när jag precis skulle öppna dörren ut från trapphuset så öppnades en dörr bakom mig. Så vände jag mig om och där stod en man, en av mina grannar alltså. Så bara stod han där och glodde haha, sen bara "HEJ HEJ!" jätteglatt haha. Så jag svarade ju hej hej jag med, sen gick jag ut och då stängde han dörren haha. Vadfan?

Men iallafall, den här fredagen gick ju ganska fort ändå. Jag kom hem, diskade, gick ut med Gibson och sen deckade jag på soffan till klockan åtta. När jag kom hem fick jag jätteont i halsen, och blev täppt i näsan som sjutton. Dessutom tror jag att jag fick feber. Underbart! Så nu ska jag surfa lite, och spela lite Sims 3 kanske för att ha något att göra. Sen blir det nog inte så mycket mer av den här dagen. Cheers!

Foto: Wallin! Redigering: Jag!
Postat av: Beccie

Diggar din blogg Carrooo! :D <3

2011-01-28, 21:37:27 - URL: http://beccaaabus.blogg.se/
Postat av: Victor

Du har typ världens finaste hund, och din granne verkar lite skum (a)

Bilden blev ju jättebra :D (a) haha xD

Krya på dig carro!! <3

2011-01-28, 21:42:22 - URL: http://Victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012