Just an ordinary day..

Hej bloggen.
Idag har jag följt med min mor och mina syskon till badhuset. Där har jag ju inte varit sen 5an typ.. Var lite skeptisk först men det gick över. Jag sprang runt i kanten med lillebror. Sedan var vi och kollade på en ny soffa till mamma och Robban. De köpte världens finaste, och världens skönaste! Jag får ju deras gamla nu, så jag sålde min soffa idag oxå. Sen måste jag tillägga att jag har väldigt trevliga grannar! Ringde på och tackade för att de hjälpte till under insidenten (?) på nyår, och jag blev inbjuden på kaffe (fast jag dricker inte kaffe, så jag fick cola). Men nu är jag hos min far och jag kommer spendera natten här. Imorgon åker jag väl till mamma igen, för jag vill inte vara hemma just nu.. Nu ska jag hjälpa Carl med The Sims 3. So long!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012