I Habo!

Hej bloggen.
Sitter nu i Habo hos min far. Vi har precis spelat spel, vilket jag och pappa förlorade i mot Carl och Cissi. Ett barnspel från 8 år... Känns ju sådär haha. Sitter och räknar ner timmarna nu, inte alls långt kvar innan jag får åka och hämta min lilla plutt! Han har varit borta från mig i en vecka nu, och den veckan kändes som en hel evighet.. Undra om mamma kände såhär när jag började vara hos pappa varannan vecka. Skolan börjar dessutom nästa vecka, fast för vissa börjar den ju redan på måndagen, till skillnad från min! Nu har pappa fixat friterade bananer som vi ska äta alldeles strax, och The Sims 3 har han oxå fixat på min dator nu, hoppas att det fungerar. Har ju tappat bort min skiva :( Ha det gött, so long!


Min plutt, älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012