Hello sunshine!

När jag var liten var jag världens sötaste solstråle, sådeså!

Idag vaknade jag verkligen på helt rätt sida. Jag och Wallin har suttit och skrattat hela skoldagen, så vi fick ont i magen! Har inte varit såhär glad på väldigt länge. Jag har verkligen haft en sjukt underbar dag! Jag fick dessutom en ny praktikplats idag, så nu har jag ingen ångest om imorgon längre. Snarare tvärtom, kan knappt vänta! Jag kommer vara på Oas Reklambyrå, och fota åt dom. Kommer bli så sjukt bra! I'm so happy! Efter plugget sen så åkte jag hem till min fullsatta lägenhet. Okej, det var bara en kille som satt på mitt hallgolv när jag kom hem haha. Han var skittjurig och jätteosocial. Jag skulle bara in och lämna ett par saker och gå igen. Elektriker på Relacom verkar ju bli glada av att jobba...!? Sedan åkte jag och träffade Lilly på A6. Vi käkade på donken och sprang runt på IKEA och lite annat skit. Jag köpte tapeter och lite andra grejer till när jag ska "renovera" mitt kök. Kommer bli helt sjukt awesome! Min lägenhet kommer bli den snyggaste på hela jävla Österängen!

Nu tänkte solstrålen gå och lägga sig! GODNATT!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012