Godmorgon, Godmorgon!

hör fåglar sjunga glatt... Godmorgon, godmorgon i kör!

Eeeh.. Skönt att man inte bor hemma längre så inte Robban studsar ner i sovrummet och skriker denna underbara sång på morgonen haha. Jaja iallafall, idag behövde jag inte någon sjungande Robban för att komma upp. Jag gick upp tidigare än klockan ens ringde (mamma ringde, hon är min väckarklocka). Robin Hood var på, så tittade en stund på det, och sedan möblerade jag om vardagsrummet. (De ska komma och göra om någonting med bredbandet, och min soffa stod ivägen, just därför haha). Så jag får inte komma hem före fem, men det är nog lugnt. Hittar nog på något. Men endå, jag hade ingen måndagsångest överhuvudtaget. Varken imorse eller igår. Så jäkla nice! Jag skriver mera sedan, har mycket att berätta idag! Cheers!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012