Första skoldagen imorgon....

Japp, första skoldagen detta året. Awesome! Egentligen skulle det vara idag, men eftersom att min lärare är SÅDÄR bra på att informera, blev det ingen skola. Och dessutom var jag ju faktiskt på ortopeden och tjurade. Jag fick ett mejl om att vi som inte har klarat av Matte A skulle ha det på eftermiddagen idag, och det fick jag reda på en kvart innan jag skulle vara där! Och Victor fick inte ens reda på det, så jag hade inte fått reda på det om jag inte hade frågat. Sicket snille. Så det gick ju jättebra alltihop. Imorgon blir det media iallafall, vad jag har längtat! <3 Och träffa Victor igen! Som jag har saknat min älskade vän.... Men nu ska jag sova, upp tidigt imorgon och gå promenad med Gibson innan. So long!
Antar att Victor Wallin har tagit denna vackra bild, hihi :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012